Anneyim_35 2,5 aylık hamileyim kan sonucuna göre şekerim sınırda çıkmış troidler yüksek çok çalışıyo dedi doktora gittiğinde söyle dedi peki bu durumda ne oluyo ilaç mı kullanılıyor Bi sakıncası varmı bilmiyorum aranızda yaşayan varmı
Tazeanne3434 Anneyim_35 ben değerlerim normale dönene kadar ilaç kullanmıştım troid önemli özellikle gebelikte
Anneyim_35 Tazeanne3434 öyle mi ben birde emziriyorum ilaç kullanırsam emzirme konusunda sakınca olabilir bende İnternet de araştırdım tedavi edilmezse olumlu şeyler yazmıyodu haftaya doktora gidicem inşallah