Pozitifanneee Kızım dün 1 yaş rutin aşılarını oldu üç tane. Şimdi banyo yaptırmayı düşünüyordum ama aklıma takıldı bazı aşılardan sonra 2 gün yıkama demişlerdi. Bilginiz var mıdır öyle bir şey var mı bu aşılarda?
Zehrayaz345 Pozitifanneee hemşire söylerdi aslında banyo yapıp yapmiycagini özellikle bisey söylemediyse yaptırabilirsin bana sadece küçükken bı aşı yapmıştı sadece ozamn yikmiycagni söylemişti
Mavilii Pozitifanneee 2 bacaktan bir koldan mı yapıldı aşısı? Bizde yaptircaz da kara kara düşünüyorum nasıl olur die 😔
Pozitifanneee Zehrayaz345 üç tane aşı yaptılar ve yapılırken çok ağladı yavrum aşının yapıldığı yer şişti biraz ama ateş falan olmadı şükür 🙏🏻 ama yapabilir demişti hemşire calpol bulundurun demişti
Pozitifanneee Nilmerih sıcak olunca her gün yaptırıyordum banyo şimdi bugün yaptırmayınca rahatsız olmasın bebişim dedim 😅
Medusafer Pozitifanneee anahtar aşılarını yaptırdım öğleden sonra ve gece dus aldırdım sadece 2. Ay aşısından sonra banyo yaptırmamak gerekiyor