acimavi içimden çok fazla şey yazmak geliyor ama kendime hakim olmaya çalışıyorum. Kürdistanmış… Yansın sizin o Kürdistanınız. Yansın ayrımcı zihniyetiniz, yansın vicdandan yoksun kalpleriniz.
Yaktığınız canların bin katı yanın inşallah. Bunu her doğulu arkadaşım için asla söylemiyorum, biliyorum ki hepsi bir değil. Velakin kim varsa bu teröristler gibi düşünen, bunlar gibi sevinen, destekleyen; dilerim ki aynı ateşin bin fazlasıyla yansınlar.
İnsanları evinden, barkından, işinden, yurdundan edenler gün yüzü göremesin. Sönmüyor yangın. Sevinen herkesin de yangını bir ömür sönmesin. Allah bu şerefsizleri de, destekçilerini de bildiği gibi yapsın.