Mersinde yaşıyorum çok kötü günler geciyor diyer şehirlere bakıyorum içim de sanki o yangın allah herkese yardım etsin devletimiz inşallah bunun üstesinden gelir ama onlarda çoğu uçakları hala yangın yerlerine yeterince göndermiyorlar anlamıyorum amaçları ne her kim buna sebeb olduysa allah kahru perişan etsin dua etmekten başka birşey gelmiyor elimizden