Kaç gün oldu sayamadim artık 10 gün falan oldu 😤 hala kaka yapmıyor. Bir ay düzensiz bir döngüde yapıyordu kakasını . Bazen üç gün bazen beş gün bazen sekiz bazen yeniden üç gün sonra. Derken 10 gün falan olmuştur artık daha yapmadı. Çok rahat gaz çıkarıyor aslında keyfi yerinde ıkınma hali yok uykularını rahat uyuyor. Sadece anne sütü alıyor 4.5 aylık. Sizce kakasını yapması için napabilirim? Yaptığı zaman cıvık yapıyor bu arada sadece kaç gündür yapmayınca ben sıkıntıya giriyorum niye yapmıyor diye