Merhaba arkadaşlar 7 aylık oğlum var kollarından tutup yürütmeye çalışınca adım atmıyo normalde otutturunca yada uzanırken ayakları hareketli ama adım atmıyo ayaklarının üstüne basıp öyle kalıyor zamanla mı öğrenir yoksa yapması mı gerekiyor bilemedim bu normal mi acaba şimdiden teşekkürler