Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu gece daha sık uyanmalar sürekli ağlayarak uyanıyor ve ağlayarak bişeyler yaptırmaya çalışıyor normalde böyle değildi 2 gündür böyle bir durum var alt iki dişi de patlamış gözüküyor atak ile ilgilimi diş ile ilgilimi anlayamadım siz de de var mı bu tür şeyler