Kızlar bebeğim 8 aylık oldu hala dönmüyor.Sadece 6 aylıkken 2 kere döndü bir daha asla dönmedi.Desteksiz oturuyor ama yüz üstü ellerinin üstünde durmayı hiç sevmiyor kafasını gömüyor sıkılıyor hemen.Emekleme de haliyle olmadı şuana kadar.Doktor 2 ay önce 9 aya kadar dönmemesi normal demişti ama sanki hiç dönmeye niyeti yok gibi takmaya başladım artık.Var mı böyle bebeği geç dönen geç emekleyen?