Merhaba bir kızım var 2,5 yaşında birde oğlum var 7ay 24 günlük kızım çok uslu bi bebekti beni hiç bir anlamda yormadı gelişimi çok güzeldi anne sütü alıyordu ama oğlum hayatımı kabusa çevirdi isyan etmek istemiyorum ama denemediğim yol kalmadı 😟 8.ayı dolacak hala bi düzenimiz yok anne sütü almadı hastanede yatmıştı denemediğimiz mama kalmadı hepsini de içmedi kilo almadı alerjimiz yok ama alerji maması kullanıyoruz alfamino bi tek bunu içti şu an 6kilo aşırı zayıf 2 diş çıkardı uyanıkken sürekli bağırıyor çığlık atıyo doktor damla verdi şurup verdi ama nafile gece hiç uyumuyor 2 saat uyuyo kalkıyor oyun oynamak istiyo dönmeye çalışıyor kolunu kurtaramıyor henüz oturmuyor zaten zayıf öne eğiliyo oturtunca uyku eğitimi Bile denedim gecelerce ağladı ama etki etmedi gerçekten kafayı yiycem az kaldı çok huysuz çok mızmız kızımda yaramaz durmuyo hiç ek gıdaya geçtik ne versem yiyor ama kusuyor 😭😭😭😭😭 bu işkence ne zaman bitecek