bal_bebegin_annesi Merhaba arkadaşlar 4 aylık oğlum için oyun halısı almak istiyorum . Yenisini almak yerine çok yıpranmamış 2. El almayı düşünüyorum satan var mı
93ipek35 bal_bebegin_annesi canım bende var ücret istemez berebılırım yarın bı bakıyım resim atarum sana
OncedenGurme bal_bebegin_annesi forum olarak 2. el satışlarda önerimiz elden teslim olduğu için satış postlarına il bilgisi ekliyoruz 💐
bal_bebegin_annesi sarilokumumm bebegim renkli şeylere ilgi duymaya başladı sesli ve renkli olması yeterli