Aselttrr Merhaba güzel anneler 1 aylık bebeğim 2 gündür sürekli uyuyor gün içersinde 1 2 saat en fazla uyanık duruyor emmek için uyanıyor uyanmazsa uyandırıyorum ama emerken geri uyuyo mevsim geçişinden dolayı olabilir mi yada normal mi bu durum