Gizemh Kızlar 2 ay 10 günlük erkek bebeğim var bıngıldagı erken kapanacak gibi duruyo dedi hemşire sorun mu sizce yaşayanlar var mı
bambam333 Gizemh bizde de aynı sıkıntı vardı. çocuk Dr baş çevresi büyümeye devam ettiği sürece sıkıntı yok, karşılaştığımız bir durum dedi.siz kontrolleri ihmal etmeyin baş çevresini izleyin dedi
minibiranne Gizemh bizimde 1 yaşımda hala kapanmadı 18 aya kadar normal kabul ediliyor yine endişeliyim
Yenidennn Gizemh normalde 1 yas civarında kapanıyor çünkü 2 ay çok erken bi süre kapanmaya başlaması için. Hemşireden içiniz rahat etmediyse doktorunuza sorun. Düzenli takipte sorun yok ise hemşire neden öyle söyledi ki?
SNGL27 Gizemh yanlış bilgi vermek istemem ama sıkıntılı bir durum doktorunuz İle görüşün kontrol ettirin
Utkucan Gizemh oğlum 5 aylık şuan kapalı bıngıldağı her ay takip edilmesi lazım baş çevresi düzenli büyüyorsa sorun olmaz baş çevresi düzenli büyümezse sıkıntı olur bir çocuk doktoru belirleyin her ay düzenli gidin
minibiranne Mom987 bazen d vitamini vermeyi unutuyorum ama mesela ikinci gün iki fıs veriyorum. Acaba benim ihmalimden kaynaklı mı diye üzüldüm