Merhaba anneler, bebeğim henüz 25 günlük yaklaşık 15 gündür falan günde bir kere kaka yapıyordu ama iki gündür yapamıyor çok fazla ıkınması var özellikle sabaha karşı gün içinde pek ıkınmıyor. Gazı rahat çıkıyor ama kaka yapamıyor. Doktorada götürmek istemiyorum fitil falan verirler diye. 5 10 güne kadar normak deniliyor ama çok fazla ıkınınca tedirgin oluyorum. Bu durumu yaşayan varmı yada bilgsi olan?