Bebeğim ek gıdaya geçti geçeli yumurtayı sevmedi. Bulamaç yapıp tadını bastırıp verdiğimde yiyor fakat 1-2 saat sonra yumurtaları sindirilirmeden olduğu gibi çıkarıyor. Bebek kusması gibi değil üstelik bayağı büyükler gibi kusuyor. Bir kaç kez böyle olunca bulamaç yapmayı bıraktım. Haşlayıp koyarım önüne hiç dokunmadan çöpe gider. Şuan 13.5 aylık sabah kendimixe kıymalı yumurta yapmıştım onada verdim çok sevdi ve bayağı yedi. 1-2 saat sonra ne varsa çıkardı. Yumurta alerjisi mi bu şimdi ? Bunu yaşayan anneler var mı?