Annebebek58 Bebegimin burnu ve bogazi tikali nerdeyse zor nefes aliyor balgami var ve burnu cok akiyor hic rahat degil Fizyolojik serumla burnunu acmaya calisiyorum ama fayda etmiyorr Balgamini atmasi icin ne yapabilirim usutmus galiba ne kullanirsam iyi gelirr
Derensk Bur bucuk yaş aynılarını bizde yaşıyoruz doktr antbytk başladı ama yinede burnu ve öksürüğü geçmedi surda beklim
Annebebek58 Elfida-10 saglik ocagi mi yazdi Dun saglik ocagina goturdum bise demedi ben istedim ilac balgamini atsin diye dediginiz ilaci yazdi ama tavsiye etmem dedii kendiliginden gecsin dedi Siz gunde ne kadar veriyorsunuz ise yaradi mi akintisi falan durdu mu yani
Elfida-10 Annebebek58 kızımın çok bi balgamı yoktu o yüzden hiç vermedim çünkü acayip öksürtüyor balgamın çıkması için