bukaga Kızlar dil bağını anladım ama dudak bağı diye birşey varmış, bizimde dudak bağı diş etinin dibine kdr iniyor sizde de böyle mi resim yüklemeyi bilsem yüklücemmm
Deletedmom0099 bukaga bizimde öyle 6 aylıkken cocuk cerrahisine götürdüm 2 yaşında dişleri tamamlandıgında dişleri çok ayrık kalırsa kesilir dedi. 2 yaşına kadar kendi kendine düzelebilirmiş
nur-nr_123 Deletedmom0099 bizimde dil bağı var randevu aldım çocuk cerrahina ama yemesinde konuşmasında bi sıkıntı olmadı bize ne diyecek bilmiyorum çoğunlukla kesilirmis
bukaga Deletedmom0099 nerden anladınız peki canım dudak bağı oldugunu ? Şimdi kaç aylık oldunuz konusmasını etkiliyor mu?
Deletedmom0099 bukaga ikisini de kendim fark ettim baya belli oluyo cünkü farklı oldugu 13 aylık, kelimelerinde bi sıkıntı yok suanlık
nur-nr_123 bukaga bn anlmdim cnm oğlum hastaydı doktora götürdük normal ordaki doktor söyledi sonradan bakınca bizde farkettim dilini kaldiramiyor
bukaga nur-nr_123 dısarı cıkarabiliyor mu peki dilini ? Alt dudagını geciyor mu dil yani :( doktor izindeymiş bizimde bekliyorum
nur-nr_123 bukaga kuzum bide benim ilk doğduğunda mememi tutamadı kanlar içinde emzirdim haftalarca o sebeple meme tutamazlarmis biberon emzik hiç bişey tutmadı sonradan alistirdim hep
bukaga nur-nr_123 ya o bende de oldu kanlar içinde kaldım ama sonradan tuttu memeyi yanlıs veriyorsun dedi doktor gecistirdi beni şimdi dilini dısarı cıkarmayınca süphelendim dil asla alt dudağa gelmiyor geçmiyor
bukaga Deletedmom0099 kuzum cok sağoll altında bir bağ yok ama dilin ucu hafif bi centikli gibi yoksa altta bağ yok
Deletedmom0099 bukaga imgyukle.com sitesine gir googledan resim yükle galerinden altta iki tane link olucak en altta sonunda .jpg yazanı kopyala buraya yapıştır