Btlazz Merhabalar aynısı kızımda da olmuştu nedenini tam olarak çözemedim ama oda ısısını 26-27 dereceye sabitledim, kimsenin yüzünden öpmesine izin vermedim ve her gün sabah-akşam mustela pişik kremi sürdüm yüzüne geçti. İnşallah bir an önce geçer bebişinizin yüzü