Merhaba anneler kızım 10 aylık olmak üzere üşütmüş 🥺🥺çok az bi dondurma yemişti sütlü o üşüttü galiba bogazi agriyor birsz cunku gece 2 kere kopuk kustu yine kopuk geliyor ama kusamıyor ilik banyo yaptırdım calpol ve soguk algınlığı ilacı içirdim hafif burnu akıyor cunku az da ateşi var 37 bucuk ateş durucu verdim hiç bisey yemiyor içmiyor lütfen nasıl geçirebilirim bu ateşi köpüklü kusmayı önerir misiniz biseyler