Oliviadunham çok çok memnunum. Anne gibi davranır hastalarına. Her an ilgilenir, arar sorar. Oğlum 30 günlükken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi tek böbrek doğuştan o yüzden medicanada yattık 10 gün tedavi için. Benimle ağladı nerdeyse hergün diyebilirim. Tedavisi için aramadığı hocaları kalmadı.