Seatib biz 4ncü aya girdiğimizde başladık, 4 ile 6 ay arasında bebek kendi kan hücrelerinden beslenmeye başlıyormuş annenin kan hücrelerinden ayrılarak. o yüzden o iki ay önemli demişti doktorumuz. benim kızım da anne sütüyle besleniyor sadece. ocean microfer kullanıyoruz. 8nci ayda kan testi yapılıp bakılıyormuş hala ihtiyacı var mı dozu ne kadar olmalı diye tekrar.