23 aylık oğlum çok çekingen kendi yaş gurubu ile oynamaz daha çok kendi başına. Dün mesela sahilde etkinlik vardı bir kaç çocukta da bu aynı sorun vardı herkes dans ediyor benim oğlum ya gelip bana sığınıyor yada öyle durup etrafa bakınıyor evet pandemi çocuğu oldu bizimkiler çok yazık çok üzülüyorum bu duruma pedagoga mı gitsem veya oyun gurubu iyi gelecekmidir sizce?