Kızlar merhaba 23 aylık bebeğim aşırı memeye düşkün ve yemek yemiyor sürekli emmek istiyor ruj sürdüm yine emdi bantladım söktü attı biliyor artık o da işe yaramadı sabır taşı sürdüm bana MSN demedi yine emiyor ne yapacam bilmiyorum 🤷♀️ siz nasıl bıraktınız anneler lütfen tecrübelerinize ihtiyacım var 🌹