Yoğun olarak ütü yapan arkadaşlar varsa özellikle kumaş pantolon gömlek konusunda ürününden memnun olanlar tavsiye de bulunur mu, yeni ütü alacağım philips kullanıyordum bozuldu yine philips düşünüyorum ama güzel ütü önerisi olan varsa degerlendireyim teşekkür ederim