ayseciiikkkkk Merhaba anneler ben emzirirken içim bi kötü oluyor su veya birşeyler yeme isteği çok fazla özellikle su içmezsem bayılacakmışım gibi hissediyorum bu durum normal mi acaba sizde de oluyormu
Emine_dnz ayseciiikkkkk bende de oluyor migdem bulaniyor emzirirken şu icmezsem bende ölecekmisim gibi oluyorum bende burda bekleyim
Lenagazel ayseciiikkkkk Emzirme aralığınız kaç saat ? Su kaybediyorsunuz ve her emzirmede ortalama 500 kalori kaybediyorsunuz bu yüzden gayet normal sık sık emzirmeye çalışın
Deletedmom27337 ayseciiikkkkk daha memeyi ağzına alırken ağzım kuruyor 🙈 emzirme işi bitene kadar bir sürü su içiyorum 😂
Sedagmlksz ayseciiikkkkk evet emzirirken aşırı susuyorum dün bununla ilgili bir yazı okudum normalmiş☺️
Yasmnnn ayseciiikkkkk ilk aylarda bende de öyle oldu sürekli susuyordum böyle mi devam edecek diye düşünürken sonradan geçiyor şuan 4,5 aylığız ☺️