InancDemir20 Oğlum 12 ay 8 günlük iştah miştah gitti zorla yedırıyorum birşeyler sadece devam sütü içiyor 😓😓😓 varmı böyle olanlar? 11 kg uzun zamandır almıyorda hep yerinde sayıyor boy atıyor sadece
merve_mevaa InancDemir20 benim kızım da 12 ay 17günlük iştahsızlık başladı ama benim kızım 12,50 kilo sınırın üstün de yedirilen herşeyi ağzından çıkarıp tekrar ağzına atıyor ağlıyor oyun oynuyor
Alya88 Bizimki de 11 aylık dislerden mi yoksa yaşına geldiği için mi bilmem bizimde istahimiz yok sadece meyve ve devam sütü içer oldu bende çok zorlayamiyorum