Selam kızım 1 yaş 2 aylıq.Şu an ağlayacak durumdayım.Çok zorluyor beni.Heryere giriyor.Kendine zara verecek diye engelliyorum.Ağlıyor.Çok ağlıyor.Beni hiç dunlemiyor.Ben uyutunca beni çok zoruyor yerine bile girmiyor.Kayınvaliden uyutinca iyuyor.Neden benimle böyleki bu çoçuk gecde uyumuyor 😔Çok yıprandım.