Merhabalar ,
19 günlük bir kızım var.Grçen haftalarda mama verdiğimde fazla diye ağzından çıkarıyor diye düşünüp mamayı daha az veriyordum .Meme+mama takviyesi ile ilerliyoruz.Pazartesi günü sağlık ocağında gittiğimde monovit d vitamini verdi.Salı itibari ile her emzirmede olmasa da yine ağzındakini çıkarıyor ,mamada fix mutlaka çıkarıyor.Size sorum şu ; Anne sütünü çıkarıyor muydu bebeğiniz ?Ağzında tuttuğu İçin fazla olanı mı çıkarıyor ,yoksa midesine mi dokunuyor acaba ?Yoksa d vitamini mi dokundu acaba ?mama olarak hipp kıllanıyorum. Hastanemizde doktor randevusu da yer yok .
benim gibi yaşayan var mı ? Normal mi bu süreç acaba ? Bu durumda sizler ne yaptınız ?