Alanbebek Bebegım 8 ay 19 gunluk öksürügü var biraz burnu akıyor kızlar soguk alıgınlıgı için elimde aferım şurup var hastalıgında doktorumuz vermıstı versem sorun olurmu acaba aranızda veren varmı
Alanbebek Mys01-01 aaa evet yoktu canm saglık ocagana göturdum ama bogazlarında kızarma oldugu için antibiyotık yazdı aferinide yenıden aldım tesekkür ederim ilgine 🌸
Alanbebek Mys01-01 amin canm mecbur olunca kullanılıyo bogazlarımız kızardıgı ıcın verdı çok şükür şimdi iyi öksürükte yok ☺️
Mys01-01 Alanbebek elhamdulillah bir daha olmaısn inşallah 🤲🏻 Ben bile bu sıcakta ayaklarımı üşütmüşüm antibiyotik verdıler çocuklar be yapsın degılmı havalar yanıyor
Alanbebek Mys01-01 evet gercekten ogle cok terlıyorlar terledıkleri için hasta oluyorlar ama onada bir çözüm olmuyor ne yazıkkı sizede cok gecmıs olsun 🦋