Kızlar merhaba 20 gün önce apandisit ameliyatı oldum. Hiçbir sıkıntı yaşamadım ama 11 aylık bebeğim var ve biraz bana düşkün o yüzden bu aralar çok kucağıma aldım. (11kg oğlum)
Dünden beri apandisit alınan yerim ağrıyor. Acaba onu çok taşıdığım için midir yoksa başka bir neden olabilir mi? Yaşayan var mı böyle bir durum?