Hanımlar bnm evde tahminen 2 haftalık fln annesi olmayan bi kedi yavrusu var annesi bırakmış biz bulduk bnde onu evde besliyorum. Buraya kdr herşey normal ama bn yanına arkadaş istiyorum tel başına kndini yalnız hissetmesi açısında blki de yanlış düşünüyorum bilmiyorum yani ilk defa kedi beslediğim için yanlışsam düzeltin. Bi arkadaşımın yavru kedileri var birini sana vereyim dedi 2 buçuk aylık erkek bi kedi bnm kedi de kız acaba bi sorun olur mu ben Birlikte oyun oynarlar birlikte büyürler diye düşünüyorum abilik yapar o gelen kedi diye düşünüyorum. Ama bir taraftan da acaba zarar verir mi diye düşünüyorum büyük kedi küçük kediye hani hem çiş öğretme ondan görerek de öğrenir hmde yalnız kalmaz diye düşündüm acaba getirteyim mi o kediyi