Merhaba arkadaşlar, bebeğim 4 aylık oldu şimdiye kadar kilo alımında sorun yoktu anca 3. Aydan 4. Aya geçerken 1 aylık sürede sadece 50 gram almış. Son iki haftadır idrar yolu enfeksiyonu ve kum dökme ile uğraşıyoruz. Şurup antibyotik tedavisine başladık. Sık sık çok olmasa da ateşi çıkıyor calpol veriyoruz. Mama kullanmiyoruz sadece emiyordu bugüne kadar. Ancak idrar yolu enfeksiyonu olduğundan beri emmesi azaldı. Sağ memeyi reddediyor. Sadece solu emmek istiyor. Satmaya çalıştım sağ memeyi sadece 30 CC çıktı. Normal mi azalmış gibi