Kızlar 3 gündür ön dişim felaket agrıyor durdurmayacak derecede daha öncede kanal tedavisi olmustum randevu aldm pazartesiye ama pazartesiye kadr dayacak gibi değilim ve devlet hastanelerı kanal tedavısı yapmıyormus dıye duydum sadece çekim yapıyolarmıs 5 aylık bebeğim var hem emzırıyorum hem mama verıyorm emzırdıgım ıcın sadece parol içebiliyorum günde 5 defa falan parol yuttugum oluyor acaba majezik yutsam da 5 6 saat emzırmeyıp sadece mama versem sonra emzırsem sıkıntı olurmu ? Bilgi verirseniz sevinirim