butterfly0619 Buse-1 ben emziriyorum oğlum 14 aylık, bir doz biontech aşısı oldum. Bugün de ikinci dozu yaptıracağım
Ecemyldrm Buse-1 bende dün randevu aldım aşı olmak için bebeğim 23 günlük oradaki doktor ilk 3 ay önermiyoruz dediği için olmadım
Omom Buse-1 anladım. Kimi doktor ilk 6 ay önermiyor kimisi de aşı olduktan sonraki bir kaç saat kesinlikle emzirmeyin diyor. Farklı görüşler var araştırın içinize hanginizi sinerse ona göre davranırsınız şifa olur inşallah.
Buse-1 Omom çok fazla farklı görüş var araştırıp baktıkça da insanın kafası hepten karışıyor doktora da danıştık ama onlarda böyle arada bırakıyor insanı net birşey söylemiyorlar
Omom Buse-1 aşı olmayan kişilerde hastalığı ağır geçirme ve hastaneye yatma riski olduğu için onu göze alamadım o yüzden olmayı tercih ettim ben de. Ama dediğiniz gibi çok karışık ve bilinmez bir durum.
Buse-1 simgesell bende öyle düşünüyordum ama hastalık yine artış göstermeye başladı virüs kapmakta istemiyorum