Serobaskan Günaydın kızlar 😍 D vitaminini 1 yaşa kadar mı kullanıyorduk ? Doktora sormayı unuttumda 🙈
Mom987 Serobaskan Günaydın canım Genel itibariyle öyle deniyor ama sen ihtiyacına göre 1 yaştan sonra da kullanılabilirsin
Paradiseeeee Serobaskan sen devam et doktor ben bırakın diyene kadar devam dedi bize bitince yenisini alın demişti bebeğim 2 aylık
kaansmom Serobaskan 1 yaşına kadar kullanılması öneriliyor 1 yaşında genel rutin muayenede değerlere bakılıyor gerekiyorsa devam edebilirsin 😌
AtaVeAnnesii Serobaskan Gunaydin canims🥰 1 yas kontrolumuzde haftada 2 3 kere versen yeter dedi doktorumuz😊
Kadifemsii Serobaskan sağlık ocağı bir yaş demişti ama kendi doktorumuz 2 yaşa kadar kullanın dedi hatta 6 damla ver artık dedi
Egemenin_Annesi Serobaskan 1 yasini gectigindede vermeye devam ettim ama doktorumuz artik kullanmaniza gerek yok dedi kanka