Asilsmom genelde bebekler 1,1.5 ay olana kadar hep ikinir daha tam bağırsakları düzene girmediği için gazi hep oluyor oyuzden bizdede ikinma sesi hiç bitmezdi uyurken bile doktorumuz çok normal olduğunu anlattı. Ne zamanki hafif hafif 2 aylıkken hareketleniyor ozaman daha rahat oluyor ve ikinma yok. Şuan çok küçük ama 1.aydan sonra gaz damlasi kullanabilirsiniz azar azar veya banyo sonra yağla güzel bı masaj bacaklarını karnına doğru itip çekme hareketi fazla bastirmadan çok etkili oluyo yüzüstü yatırabilirsiniz mesela karnına baskı olucagindan hemen çıkartıyorlar ama kısa süreli ve sizin gozetiminiz altinda