Arkadaşlar merhaba kızım 3 yaşında hem gece hem gündüz çok huysuz hep ağlıyo özellikle geceleri saatlerce ağlıyo ne istediğini sormamız rağmen daha çok ağlıyor. Sizde de varmı böyle bir durum varsa ne yapmam gerekitiğini söylerseniz çok mutlu olurum teşekkürler.