Basak89 Merhaba arkadaşlar bi hafta önce aşının 2. Dozunu vuruldum dün 17 aylık bebeğimde ani ateş çıktı tahlil yaptılar temız çıkıyo emzırdıgım için aşıdan olabılır mı böyle bısey yaşayan var mı