Arkadaşlar kızım 1 ay 9 günlük dün doktora gittik doktor emzirme düzeni oluştur dedi. 2 saatte bir 15 dk birini 15 dk birini emzir dedi ve gece uyandırma uyusun dedi. Ben sık sık emziriyordum gece de uyandırıyordum emzirmek için. Memeye bağımlı gibi bişey olmuş durumda. Alıştırmaya çalışıyorum. Siz gece uyandırıyor musunuz? Bide sizin bebelerde akşamları küme beslenme yapıyor mu? Yani akşam saatleri olduğunda 8-9 gibi başlıyor sürekli emmek istiyorum sık sık az az da olsa. Merak ediyorum:)