Bebeğim bugün üçüncü gün yopun bakımda yatalı. Durumu ciddiymiş zatüre ilerlemiş nasıl bunhale geldi anlamadım öksürükle bu kadar ilerlemiş. Antibiyotik tedavisi ve oksijen tedavisi veriyorlarmış. Dua edin ne olur bebeğim için tedaviye olumlu cevap versin bir an önce kavuşalım. 28 günlük oldu bugün. Bu kadar küçük zatüre yaşayan var mı aranızda