Evet kızlar soru başlıkta bebegim 7 ay 5 günlük hala desteksiz oturamıyor aslında suç bende cok alıştrma yaotrmadım meme reddimiz var onla ugraşıyourm sürekli son 1 ayda buna yogunlaştım cok şükür yavaş yavaş emmeye başladı ama bu seferde oturmayı kacırdık cok denemedik yani yastıkla falan duruyo bi süre doktorumuz bu ayda oturması lazım 9 aya kadar oturmazsa bi fizyotrapiste götürün dedi cok canım sıkıldı hergün otutturyrum bende 8 aya inş oturur bebegimde bi sorun olmadıgına eminim çünkü algıları cok acık ben alıştrmadıgım icin oturamıyo biliyorum yine de cok canım sıkılıyoo