Momyyyy Kefir evde kendim mi yapayım yoksa güvenilir markalardan satın alsam da olur mu ? Önerdiğiniz marka kefir var mı ? Veya evde yapıyorsanız nasıl yapıyorsunuz ? 🙂🙂
assd15 Momyyyy hazır alıyordum başta ama sevmedi.Şimdi kendim yapıyorum Migros’ta olan toz şeklindeki mayayla güzel oluyor sanırım içiyor bunu☺️ Öbürünü içiremiyodum meyveyle muhallebi gibi yaparak veriyodum
Epifenomen-gkc Momyyyy kendim mayalıyordum ama migrosta kefirzadem mükemmelllll. Hatta ben ısparts üniversite sinden mayamı almıştım çok güzel oluyordu. Bu kefirzadem de ısparta üniversite sinin yaptığı kefir :)))