Merhaba anneler 4 gündür o kadar yoruldum ki .Emme süresi azaldı ,bazen çığlık çığlığa emiyor nazlı nazlı emiyor ,sinirleniyor kafasını geri atıyor bağırarak bazen de normal emiyor.Beş dakika yatmıyor huysuz durduk yere ağlamaya başlıyor sesini duyan işkence ediyoruz sanar.Kucağıma aldığımda resmen çekişiyor benle bağırıyor yok böyle bir sinir kucak istiyor hep🥴Emerken uyuyan oğlum uykusu varken uyumamak için direniyor gözler kapandı kapanacak ama yok huzursuz ediyor kendini.Atak döneminde miyiz nasıl daha rahat geçirebiliriz bu dönemi.Daha şimdiden yoruldum ve sakin kalamıyorum💆🏻♀️