7Kaptan7 önce biberonla mayıştırıp ayağımda uyutmaya basladım. çalışıyodum işe dönünce annem bunu devam ettiremedi yine beşiğe koydu daha doğrusu biz önce battaniyede sallayıp sonra tavanda olan hamağa koyuyoduk. o hamağı yerde kullanmaya basladım 9 aya kadar orda yattı. tatile giderken hamağı almayı unuttum yanıma, orda suyla oynadı yoruldu derin uyudu derken unuttu evdr bir daha hamağı kullanmadım beşiğinde yatıyo artık