Seyma_52 Kızlar gece dört defa kalkıyorum . İki defa su içiyor bu uyanmalarda, diğerlerinde mızmızlıktan. Kesintisiz uyku uyuyanınız var mı. Bebekliğinden beri uykusuzum. Bir de 9.30 da uyuyor sabah 6 da iyi günündeyse 7 de kalkıyor
Beyzasim Uyanmalarında nasıl uyutuyırsunuz gece benim kızım da 17 aylık çok sık uyanıp emiyordu bende gece emmesini bıraktırdım ama şimdi uyanıyor uykuya geçiremiyorum hatta Bi kaç kere sallamıştım hemen ona alışacak oldu onu da bıraktık Seyma_52
Seyma_52 Beyzasim bizde gece beslenmesi yok, sadece uyuturken yanına yatıyorum öyle uyuyor sonra kendi yatağıma geçiyorum ama tekrar uyanıyor tekrar yatıyorum bu döngü böyle devam ediyor
Seyma_52 Oznurckose1 bilmiyorum ki. Diş desem çoğunu çıkardı bir kaç azısı kaldı oda yapabilir belki ama şu uyanmayan bebişlerin anneleri bir el atsa ☺️