Kızlar bebeğim 6 ayına kadar cok düzenli uyuyordu ve geç kalkıyordu gece de 1 2 kere kalkardı hiç mızmızlanmazdı. Şimdi felaket yaklaşık 2 haftadır gece uykusuna yaptırdıktan sonra sabaha kadar dönecem diye mzimizlaniyor kendi dönüyor gene beğenmiyor gene dönecem diye ağlıyor sabaha kadar böyleyiz pispisliyorum sallıyorum yok ağlıyor illaki kendisi pozisyon alacak ama alamıyor ve uyandırıyor kendini sabah 6 da kalktı 6 da kalkması sorun değil keşke 6 saat deliksiz uyusa da 6 da kalksa sorun her yarim saatte mızmızlanmadı ve kendini de beni de uyutmamasi. 6 ay 24 günlük bu arada lütfen yardımcı olun ya nedne bunu yapıyor alt dişleri çıktı galiba şimdi üst dişler geliyor epeydir böyle mızmız gündüz de uykularımız çok verimli değil 3 uyku yaptırıyorum ama aynı şekil sallamayı bırakınca uyanıyor gece de sallanmk istemiyor dönmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım. Ne istiyor bu bebiş