Kızlar selam. Salı akşamı üstümde hafif bi kırgınlık vardı. Nezle olduğumu anladım. Eşime hastaneye götür ni serum yiyim dedim ilaç iç bişeyin kalmaz dedi götürmedi. Dün sabah kolumu kaldıramaz hale gelmiş şekilde uyandım koku da alamıyordum. Akşam eşim geldi gittik hastaneye test verdim. Sonuç hala çıkmamış. En geç 12 saate çıkar demişlerdi. Ama ben şuan gayet iyiyim. Sadece biraz burun akıntım kaldı. Ağrılarım geçti kokuları net alıyorum. Baş ağrım sıfır. Güzel de uyudu. Öksürüğüm de %90 azaldı. Şimdi sorum şu ki bu test sonucu pazartesiye kadar çıkmazsa ben napıcam? Pazartesi oğlumu ameliyat günü almaya götürmem gerekiyor. Ayrıca çok ama çok çok zor bi şekilde gene oğlum için psikiyatri randevusu almıştım pazartesiye iptal olursa bir daha alma şansım çok düşük. Tecrübeli annelerden fikir bekliyorum. Linç etmeden önce bi düşünün. Kendimi iyi hissediyorum testin de negatif çıkacağındsn nerdeyse eminim.