34Merve93 Bebeğim 4 ay 7 günlük bir ara uykularımızda az bisey problem yaşadık. Çok şükür şimdi iyiyiz. Gece ve gündüz uyku saatlerı bellidir. Zaten uyku sinyalleri verdiğinde uyutuyorum hemen. Uyku saatlerinde uyutmazsam sıkıntı oluyor bizde de. Çok dakik😂🧿