Sevgili anneler bana yardımcı olur musunuz?
Kızım 7. Ayına girecek 3 gün önce ateşlendi ve ertesi gün alt dişi patladı. Ama ateşi çıktığı günden beri iştahı çok kötü. Her sabah 1 kavanoz mamasını bitiriyordu çoğu zaman. Ama artık ağzına bile sürmüyor yüzünü ekşitiyor. Öğlen 2-3 mama kaşığı yoğurt yerdi şimdi zorlayarak yediriyorum eline yüzüne bulastıra bulaştıra. Gündüz artık fazla da emmiyor. Siz de yaşadınız mı aynı problemi? Geçici bir süreç mi? Bu süreçte neler yaptınız neler denediniz? Şimdiden teşekkürler