Gulyuzlum belki her çocuk farkldir ama benim 2.5 yaşındaki oğlum yeni yebi tek oynamaya başladı henüz. Asla o oynarken odadan çıkıp gidemezdim hemen peşimden gelirdi. Bence ne en güzeli akışa bırakmak eğer sizinle oynamak istiyorsa isteğine cevap verin bol bol yanında olun sonra zaten sizden bağımsazlasiyor zamanla