6 bucuk aylık bir bebeğim var otobüs yolculuğu edicem ama çok korkuyorum 8 saatlik bir yol. Bebegim cok huysuz hep aglayan bir bebek 20 dakikalik yollarda kiyameti kopardığı olmuş. Gündüz mü gece mi binsem. Yabanci ortamlarda gece gündüz demezde huysuz hep huysuz taniyorum bebegimi.onerisi olan yardimci olabilir mi